Markedsføringsloven av Tore Lunde, Ingvild Mestad og Terje Lundby Michaelsen (Ebok)
Ebok

Markedsføringsloven (Ebok)

med kommentarer

Forfatter:

, og

Ingen angrerett. Umiddelbart tilgjengelig i Tanum e-bok leseapp eller på Min side. Kan sendes til Kindle.

Last ned utdrag     Legg i ønskeliste

Forfatter: , og
Innbinding: Ebok
Utgivelsesår: 2015
Antall sider: 425
Kopibeskyttelse: Vannmerket
Filformat: PDF
Forlag: Gyldendal Norsk Forlag
Språk: Bokmål
ISBN/EAN: 9788205483163
Kategori: Jus
Omtale: Markedsføringsloven
Markedsføringsloven med kommentarer foreligger nå i andre utgave, og gir en oppdatert og betydelig utvidet framstilling av reglene om markedsføring i lys av rettsutviklingen siden forrige utgave. Boken er et nødvendig verktøy for alle som arbeider med markedsføringsrett i praksis.

Markedsføringsloven med kommentarer inneholder omfattende merknader til og analyser av markedsføringslovens bestemmelser. Loven gir viktige bestemmelser om forbrukerbeskyttelse, blant annet vern mot urimelig, villedende og aggressiv markedsføring. Bestemmelsene utgjør viktige rammevilkår for næringsdrivendes aktiviteter i markedet.

Til toppen

Andre utgaver

Markedsføringsloven
Bokmål Innbundet 2010
Markedsføringsloven
Bokmål Innbundet 2015

Flere bøker av Tore Lunde, Ingvild Mestad og Terje Lundby Michaelsen: