Digital forretningsforståelse (Heftet)

fra store data til små biter

Forfatter:

Legg i ønskeliste

Forfatter:
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2013
Antall sider: 269
Forlag: Vigmostad & Bjørke AS
Språk: Bokmål
ISBN/EAN: 9788245013597
Kategori: Organisasjon og ledelse
Omtale: Digital forretningsforståelse
Store datamengder (big data) genereres hver dag av bedriften selv, av omgivelsene, av kundene av verdikjeden den er en del av. Boken viser hvordan bedriftene kan utnytte tilgjengelig digitalt innhold som en ressurs som fremmer lønnsomhet og konkurransefortrinn.

Sentralt står digitale transaksjoner og relasjoner mellom bedriften og samarbeidspartnere. Boken diskuterer også bruken av digitalt innhold og etiske problemstillinger rundt det digitale samfunnet.

Tarjei Alvær Heggernes er høgskolelektor ved Høgskolen i Bergen.

Til toppen

Andre utgaver

Flere bøker av Tarjei Alvær Heggernes: