Hva står du for? (Heftet)

skap ditt personlige varemerke med brand me - modellen

Forfatter:

og

Legg i ønskeliste

Forfatter: og
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2004
Antall sider: 182
Forlag: Gyldendal Norsk Forlag
Språk: Bokmål
Originaltittel: What do you stand for
Oversatt av: Jahr, Mette-Cathrine
ISBN/EAN: 9788205335387
Kategori: Organisasjon og ledelse
Omtale: Hva står du for?
Skill deg ut i mengdenDenne praktiske håndboken viser hvordan et klart definert varemerke fører til suksess, og ditt personlige varemerke er intet unntak. Boken gir deg enkle og nyttige verktøy som kan hjelpe deg med å skape ditt personlige varemerke og beherske det med stil. Hva står du for? gir en lettfattelig introduksjon til "Brand Me"-konseptet - hva er merkevaren i deg? Modellen kan brukes både som enkeltperson og i grupper, og er velegnet i lederteam. Hvorfor lese denne boken? * Boken tar opp et tema vi alle føler et behov for, en egen identitet, på en praktisk og lettfattelig måte * Merkevarebygging både i arbeidslivet og i privatlivet er et fagområde i sterk vekst * Denne boken går mye grundigere og profesjonelt til verks enn bøker som beskriver "hvilken farge en skal ha på dressen" for å skille seg ut * Boken vil ikke minst være meget aktuell for alle som vurderer å skifte jobb, enten internt eller eksternt"Målet vårt er ikke bare å hjelpe deg til å få større selvtillit, men også til å få mer verdighet i livet. Det dreier seg om å få klarhet i hva det er som gjør deg annerledes og unik, hva du står for som menneske."Boken Managing Brand Me er tilrettelagt og til dels nyskrevet for norske forhold av Anette Rosencreutz.

Til toppen