Service og kundebehandling (Heftet)

i logistikk og transport

Forfatter:

og

Legg i ønskeliste

Forfatter: og
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2001
Antall sider: 128
Forlag: Vett og Viten A/S
Språk: Nynorsk / Bokmål
ISBN/EAN: 9788241204111
Omtale: Service og kundebehandling
Service og kundebehandling
I logistikk og transport
Boken tar for seg følgende temaer:
Hva er service?
Kunderelasjoner og gjenkjøp
Mellommenneskelig kommunikasjon
Logistikk . veien til service
Organisasjon og service
Service er et begrep som går som en rød tråd gjennom boken. Hvis servicen ikke er som den skal, merkes det fort på kundene. Å lære seg å forstå kundene bedre fører til gode kunderelasjoner, fornøyde kunder og større kundelojalitet.
Boken er velegnet som støttelitteratur i bedrifter og servicevirksomheter som satser på service. Boken dekker pensum i faget Service og kundebehandling linje for driftsteknikk, fordypningsområde Logistikk og transport på teknisk fagskole. Målsetningen er å gi studentene forståelse for hva det er å yte god service ut fra gjeldende retningslinjer for kundebehandling.

Til toppen