Strategisk ledelse av virksomhetens markedskommunikasjon (Heftet)

et helhetssyn for økt lønnsomhet

Forfatter:

Legg i ønskeliste

Forfatter:
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2005
Antall sider: 352
Forlag: Universitetsforlaget
Språk: Bokmål
ISBN/EAN: 9788215009025
Kategori: Markedsføring
Omtale: Strategisk ledelse av virksomhetens markedskommunikasjon
Boka egner seg for studenter, bedriftsledere og -medarbeidere. Den ser på markedskommunikasjon ut fra et helhetssyn, og behandler alle former for kommunikasjon mellom bedrift og marked. Samtidig gir den en samlet forståelse av markedskommunikasjonens oppgaver i markedsføringen, og av hvordan disse kan løses gjennom et integrert valg av målgrupper, innhold, media og utforming. Boka gir kompetanse i strategisk helhetsplanlegging og ledelse av bedriftens markedskommunikasjonsaktiviteter.

Til toppen